CSS Codes -->

2012. október 30., kedd

(VÉGRE) NO.1 otufit

Megcsinálták a laptopunkat végre szóval elhoztam a képeket..hátööö... volt már feltétel hiányunk tegnap ezért a képek nem valami jó minőségüek,de holnap viszont jönnek újabb képek amik JOBBAK lesznek..ez most inkább csak amolyan...hát nem is tudom...:)
A fejemet most inkább kisatíroztam.:D:$

Egy sötétkék rövid ujjú pólót vettem fel egy szintén sötét nadrághoz,kiegészítőként pedig nem kék kiegészítőket párosítottam,hanem inkább fehéret és feketét... Hosszú nyakláncot választottam (amit én csináltam) és oda tettem egy sötétkék kis gyöngyöt  plusz egy fehéret is.Táskát valamint egy szürke mellényt is felhasználtam!:)



póló: New yorker
nadrág: (ajándék volt) Ms.Anna
táska: C&A
karkötők: saját készítés.:)
kötött mellény: George

u.i.:tényleg bocsánatot kérek a képek minőségéért holnap remélem sokkal jobbakat tudunk készíteni,és remélem jobb idő is lesz,hogy ki tudjunk menni a szabadba!:)
Azért felteszek egy képet,hogy mégis,hogy nézek ki valójában.:DD
Oh és + 1 kárpótlás egy másik oldalamra töltöttem fel azokat az angol zászlós pólós képeket!:))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése